11/15/2020

Partitur Nadin - Sorai #03


Langit dan laut saling membantu

GG EGG FEF EC

Mencipta awan hujan pun turun

EEDCD DCD CG.

Ketika dunia saling membantu

GGEGG FEF EC

Lihat, cinta mana yang tak jadi satu?

EE DCD DCDEDCC


Kau memang manusia sedikit kata

DCD DED DCDEE

Bolehkah aku yang berbicara?

DCDCDCD GE

Kau memang manusia tak kasat rasa

DCD DED DCDEE

Biar aku yang mengemban cinta

DCD DCD DEDCC


Awan dan alam saling bersentuh

Mencipta hangat, Kau pun tersenyum

Ketika itu kulihat syahdu

Lihat, hati mana yang tak akan jatuh


Kau memang manusia sedikit kata

Bolehkah aku yang berbicara?

Kau memang manusia tak kasat rasa

Biar aku yang mengemban cinta


Kau dan aku saling membantu

Membasuh hati yang pernah pilu

Mungkin akhirnya tak jadi satu

Namun bersorai pernah bertemu



No comments:

Post a Comment